webshop Keurmerk handwerk.nl  

(033) 303 49 09 (ma-vrij van 09.00 tot 17.00 uur)

U heeft niets in uw winkelwagen.

U heeft niets in uw winkelwagen.

  • Handwerk.nl voordelen Achteraf betalen mogelijk
  • Handwerk.nl voordelen Snelle levering met PostNL
  • Handwerk.nl voordelen Gratis verzending boven € 40
  • Handwerk.nl voordelen 30 dagen retour garantie

Veelgestelde vragen

Hier vindt u de veelgestelde vragen per onderwerp:

1 Bestelling


 1.1 Hoe kan ik bestellen? 

Bestellen kan eenvoudig. Dmv de bestelknoppen bij de producten kunt u deze in de winkelwagen leggen. In de kassa vragen wij om een aantal gegevens. U hoeft niet in te loggen of een account te hebben. Als u een account heeft kunt u inloggen en uw bestelling nog eenvoudiger doen, al uw gegevens zijn dan al ingevuld. 

1.2 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja dat kan. U kunt uw bestelling altijd wijzigen. Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice.

1.3 Ik heb geen bevestiging ontvangen?

Van een bestelling ontvangt u altijd een bestelbevestiging per email. Als u deze niet heeft ontvangen wilt u dan contact met ons opnemen via het contactformulier?

1.4 Heb ik een account of inlogcode nodig?

U kunt zonder account bestellen. Inloggen is niet nodig. Met een account heeft u wel veel voordelen, zoals o.a. eenvoudiger bestellen, uw bestelling volgen etc.


2 Levertijd


 2.1 Wat is de levertijd?

Indien uw bestelling voor 16.00 bij ons binnen is wordt deze dezelfde werkdag verzonden. De meeste artikelen hebben we op voorraad. Deze artikelen worden direct geleverd en nog dezelfde dag verzonden. Wij werken samen met PostNL. Zij bezorgen bijna altijd de volgende werkdag.

2.2 Niet op voorraad, wat is dan de levertijd?

Veel artikelen hebben wij op voorraad en kunnen wij direct leveren. Indien een artikel niet meer op voorraad is, staat er bij het artikel een indicatie van de levertijd. Mocht het artikel toch niet binnen de verwachte termijn geleverd kunnen worden, nemen wij contact met u op. Als u het wenst, kunnen wij uw bestelling wijzigen of gratis annuleren. In het laatste geval krijgt u het volledige aankoopbedrag direct teruggestort op uw rekening.


3 Keurmerk


3.1 Hebben jullie een keurmerk?

Onze winkel heeft het Thuiswinkel Waarborg én het Webshop keurmerk. Het Thuiswinkel Waarborg is hét kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. Het keurmerk wordt door de Consumentenbond ondersteund. Alle leden worden ieder jaar opnieuw gecertificeerd en moeten voldoen aan een aantal strenge criteria. Meer over ons en het keurmerk vindt u op de pagina "over ons".

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. Het keurmerk is aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie met een eigen Geschillencommissie Webshop, geheel onafhankelijk van de Stichting Webshop Keurmerk. Daarmee genieten wij de erkenning van de Consumentenbond en de SGC. Tevens biedt de Stichting een nakomingsgarantie.

 

4 Betalen


4.1 Hoe kan ik betalen?

U kunt in onze webshop betalen via

  • iDEAL,
  • Factuur achteraf (eerst zien, dan betalen) via Afterpay
  • Overschrijven op onze rekening vooraf,
  • Mister Cash - Bancontact,
  • PayPal
  • Creditcards (o.a. VISA, Mastercard)

Meer over de verschillende betaalmethodes vindt u op de pagina betalen

4.2 Kan ik ook achteraf betalen?

U kunt ook achteraf betalen. U koopt nu en betaalt pas over 14 dagen! U ontvangt altijd eerst het product en daarna heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. Na ontvangst van uw bestelling krijgt u binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail. Achteraf betalen is geregeld via Afterpay. Er vindt bij deze betaalmethode altijd een gegevens- en kredietcheck plaats. Voor achteraf betalen brengen wij geen extra kosten in rekening.

4.3 Hoe werkt een betaling uit het buitenland?

Betalingen buiten Nederland kunnen via Visa, Mastercard, PayPal of overschrijving vooraf. Voor Begische klanten is het ook mogelijk om met Mister Cash - Bancontact te betalen. 

4.4 Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. 


5 Verzenden en verzendkosten


5.1 Wat zijn de verzendkosten in NL?

Voor bestellingen tot € 40 rekenen wij binnen Nederland € 2,95. Bij bestellingen boven € 40,- is verzending gratis. 

5.2 Wat zijn de verzendkosten buiten NL?

Verzendingen naar Belgie en Duitsland kosten € 5,95 (boven € 75,- gratis). De tarieven in andere landen zijn op aanvraag.

5.3 Kan ik mijn verzending ook volgen?

Alle bestellingen worden verzonden met een track & trace code. Na verzending ontvangt u een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging staan de track & trace code vermeld, via PostNL track & trace kunt u uw pakket volgen. 

5.4 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling ook (op afspraak) afhalen bij ons kantoor - magazijn in Nijkerk. Indien u dit wenst, wilt u dan contact opnemen met onze klantenservice?

 

6 Artikel niet gevonden


6.1 Ik zoek een specifiek artikel en kan dit niet vinden?

Op onze site staat een selectie van het assortiment. Het kan dus voorkomen dat wij een artikel wel kunnen leveren maar het (nog) niet op onze site staat.

6.2 Kan ik ook artikelen bestellen die niet op de site staan?

Mail ons uw wensen en u hoort van ons binnen 2 werkdagen of wij het artikel kunnen leveren. Als het artikel nog te leveren is kunnen wij het voor u bestellen. Als wij een artikel voor u bestellen dat niet op de site staat en dus niet  via de site besteld kan worden, vragen wij u vriendelijk het totaalbedrag van uw bestelling vooraf over te maken op onze rekening. Uiteraard behoudt u altijd het recht om het artikel binnen 14 dagen te retourneren.


7 Garantie


7.1 Heb ik ook garantie?

Op de artikelen geldt naast de wettelijke garantie de eventuele fabrieksgarantie. Voor vragen over garantie kunt u terecht bij onze klantenservice of via het contactformulier.

7.2 Wat houdt de wettelijke garantie in?

De wettelijke garantie betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren, het moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, zorgen wij in goed overleg zo snel mogelijk voor een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door kosteloze vervanging, reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag. 

7.3 Wat houdt de fabrieksgarantie in?

De fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de fabrikant/importeur. Het kan zijn dat de fabrikant/importeur zelf voorwaarden heeft gesteld aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie en de termijn hiervan kun je vinden in de garantiebepalingen die bij het product zijn ingesloten. Wij leveren alle producten met volledige fabrieksgarantie, afhankelijk van de fabrikant onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en non-conformiteit.

7.4 Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?

Voor vragen over garantie kunt u terecht bij onze klantenservice of via het contactformulier

7.5 Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer bij ontvangst van het product of het juiste product onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn wilt u dit dan zo spoedig mogelijk aan ons melden via het contactformulier of de klantenservice. Ook hier zorgen we middels vervanging, reparatie of terugbetaling voor een passende oplossing.

7.6 Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?

Mocht een product direct bij ontvangst defect zijn, dan verzoeken wij u ons daar over zo snel mogelijk te informeren en het product aan ons te retourneren. Wij zorgen dan voor een passende oplossing afhankelijk van het artikel door vervanging, reparatie of terugbetaling. 


8 Retourneren


8.1 Ik wil een artikel terugsturen, kan dat?

Ja dat kan. U heeft het recht om de door u bestelde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst aan ons te retourneren. 

Indien u uw pakket wilt retourneren moet u dat binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling melden via onze klantenservice of het retourformulier. Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u een bevestigingsmail. Wij storten na ontbinding van de overeenkomst het volledige aankoopbedrag binnen 7 dagen terug. Voor garens (bollen wol of katoen) geldt een extra retour mogelijkheid. Meer informatie over retourneren en de voorwaarden staat op de pagina Retourneren

8.2 Binnen welke termijn kan ik iets terugsturen?

U heeft 30 dagen retourgarantie. Indien u uw bestelling wilt retourneren moet u dit binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling melden via het retourformulier of de klantenservice. Meer informatie hierover staat op de pagina Retourneren. Voor bollen wol geldt een aanvullende retour mogelijkheid. Lees hierover meer op de pagina retourneren.


9 Klachten


9.1 Hoe kan ik een klacht indienen?

Mocht u een klacht hebben over de levering, service of andere zaken, dan horen wij dat graag van u. Stuurt u dan een e-mail naar: klantenservice@frace.nl. Wij nemen uw klacht in behandeling en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen. Wij beantwoorden uw klacht of opmerking altijd binnen 5 werkdagen.

9.2 Wat kan ik doen als mijn klacht niet goed wordt opgelost?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).  


10 Contactgegevens


10.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

Onze klantenservice is op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer  (033) 888 13 15. Uiteraard kunt u ons ook mailen of een bericht sturen via het contactformulier.

10.2 Kan ik jullie ook bezoeken?

U bent uiteraard welkom op ons kantoor of in ons magazijn, dit kan echter alleen op afspraak (om teleurstelling te voorkomen)! Wij hebben geen fysieke winkel.

Een moment geduld a.u.b.